Autorius

2024 lapkritis

Karjera:
Atsiliepimas iš darbuotojo pusės.

Visų pirma darbas tikrai nėra lengvas, suprantama - klientų aptarnavimas. Ryšys su darbuotojais - liūdnas reikalas. Reikalavimai dideli, beveik kaip aukšto lygio restoranui, tačiau alga nemotyvuojanti, darbo krūvis didelis, darbų ir užduočių vienam darbuotojui kaip už tokį atlyginimą - daugokai. Darbuotojai nemotyvuoti, dažnai keičiasi dėl to krenta aptarnavimo kokybė ko pasekoje - daugybė skundų iš klientų.

Klientų srautai priklausomai nuo lokacijos bei laikotarpio varijuoja. Būna laikotarpių kai srautai be galo dideli, o kompanija remiasi ant "efektingumo" kas reiškia, jog stengiamasi laikyti patį minimaliausią darbuotojų skaičių pamainoje. O kai darbuotojų mažai, kenčia aptarnavimo kokybė didelių žmonių srauto metu. Kaltas vis tiek lieka darbuotojas.

Tinkamiausia studentams kaip papildomas darbas jei turi daug kantrybės ir esi pasiruošęs nuolat gauti kritikos, nesvarbu kaip stipriai stengiesi. Taip pat už šventines, nedarbo dienas papildomai nėra mokama.

Pliusai tokie, jog atlyginimas visada išmokamas laiku, galimybė [...]

KARJEROS REITINGAS

REMIANTIS 1 DARBUOTOJO ATSAKYMAIS Į 38 KLAUSIMUS

DARBAS
VALDYMAS
PINIGAI
Darbo [...]
+
Vizija, [...]
+
Motyvacinė [...]
+

KATEGORIJOS