2020 gruodis
Karjera: Darbas tkrai įdomus, bet už tiek atsakomybių moka labai mažai...Gal dabar kažkas pasikeitė? Grafikai nevisad normaliai sudėliojami... Nežinau dirbau seniau, tai ankčiau grafikas per mėnesį buvo išmėtytas įvairiai, vieną dieną gali dirbt vos 2-4 val, kitą dieną ir 15 val. Tai vieniems tai minusas kitiems galbūt [...]
2020 vasaris
Karjera: Darbas įdomus, laikas greit prabėga. Alga taip pat motyvuojanti. Puikus pasirinkimas studentams. Vadovai labai supratingi, dažnai ben [...]
2019 lapkritis
Karjera: Yra du skyriai, skyrius atsakingas uz Lietuvos regionus ir skyrius dirbantis europos rinkoje, as dirbau su Lietuvos regionais. Sioje pozicijoje zmoniu kaita yra didele. Kiek girdejau per pora metu pasikeite ~8 zmones, keletas zmoniu is vidaus bande sia pozicija. Man pradejus dirbt buvo sunku suprast to priezasti. Bet ilgainiui supratau, mano susidariusia nuomone tam yra keletas priezasciu kurias as pasistengsiu perteikti siame tekste. Pagrindas viso to - kad ir ka darytu vadybininkas kilus problemai ar esant poreikiui priimt sprendima ji priemus, vadove ji pakeis ir vadybininkas liks durniaus vietoje. Tai galioja ypac kai dirbama su vairuotojais, jau geriau vezam ne ta ka reikia, bet vairuotojas bus laimingas. Tiesiogine vadove is pirmo zvilgsnio pasirodo maloni draugiska, bet kai is arciau susipazisti tai pradeda aisketi kodel zmones palieka sia pozicija. Daug yra buve situaciju kur visi kiti teisus apart vadybininko, pirma karta matau, kad sioje pozicijoje vairuotojas yra auksciau uz vadybininka, as asmeniskai esu uz lygybe ir bendradarbiavima. Skyrius pakeis vadybininka, bet netars nei vieno blogo zodzio vairuotojui. Paciai vadovei jei ka nors pasakai, pakomentuoji, viska ji priima asmeniskai dazniausiai isizeidzia, nevaldo emociju, nesugeba valdyt stresiniu situaciju inesdama dar didesni stresa visam skyriui, yra buves atvejis, kad is nieko aprekia, kabinasi prie smulkmenu, mano nuomone tai nerodo kompetencijos ir profesionalumo nekalbant apie socialinius bendravimo igudzius. Is jos girdima tik kritika, pozityvaus komentaro nesu girdejes, o jei ir pasako tai tuoj ji paneigia sakydama bet galejai dar ir sita dadet butu buve ok o dabar... Skyriuje dirbo 5 zmones, 3 vadybininkai, vadybininkas-inzinierius, ir tiesiogine skyriaus vadove. Is vadoves jauciasi labai favoritizmas vadybininkui-inzinieriui, kuris dar savo ruoztu kisa pagalius i ratus kitiem skyriaus kolegom, galimai kad pasirodytu virsesnis, o gal bijo konkurencijos kurios jis ir taip netures nes zmones ateje dirba ne su technine dalimi. Tas zmogus megsta palikt kolegas durniaus vietoje kaip pavyzdys pasakys darom sitaip, tu [...]
2019 rugsėjis
Karjera: Patarciau vengt sitos imones - prisikviecia desimtis zmoniu i darbo pokalbius, gaista zmoniu laika, veliau visus atmeta del neaiskiu priezasciu. pastoviai kelia naujus skelbimus, kad iesko darbuotoju i keleiviu aptarnavimo agento pozicija [...]
2018 balandis
Karjera: Dirbu įmonėje "Baltic Ground Services" daugiau, kaip penki metai. Per visą šį laikotarpį, įmonė leido man augti, tobulėti, jaustis įvertintai, prisidėti p [...]
2018 balandis
Karjera: Labai džiaugiuosi dirbdama BGS! Draugiška atmosfera, profesionalų komanda. Kiekvienas žmogus mylimas ir gerbiamas, visada kalbama, sprendžiamos problemos čia ir dabar. Vadovai - savo srities profesionalai, la [...]
2017 lapkritis
Karjera: Neblogas atlyginimas, galima papildomai užsidirbti su viršvalandžiais. Bet sunkus darbas, 14h pamainos, įvairūs darbo grafikai [...]
2015 lapkritis
Karjera: Darbas apima keleivių registravimą į reisus bei jų laipinimą i orlaivius. Darbas pasi [...]
2015 vasaris
Karjera: Keleivių aptarnavimo agentas (angl. check-in agent) - tai darbas oro uoste su keleiviais. Šį aprašymą geriau supras, kas yra bent kartą kur nors skridęs. Tai gi darbas apima keleivių registravimą skrydžiams. Pagrinde darbas vyksta taip: mano diena prasideda ~3 val ryto, kuomet mane paima įmonės autobusiukas. Visus darbuotojus surinkus, esam atvežami į Vilniaus oro uostą. Čia susirandi ant stalo dienos planavimą ir matai, kokius srydžius šiandien turėsi. Skrydžiai paskirstymas priklauso nuo to, kaip ilgai čia dirbi ir su kokiomis programomis jau esi apmokintas dirbti. Naujokai pradeda nuo Wizzair'o skrydžių ir charterių, kur keleiviai keliauja tik nuo taško A iki taško B, o seniausi darbuotojai regsitruoja rimtas kompanijas, tokias kaip Finnair ir Turkish airlines, kuriomis žmonės trankosi po visą pasaulį. Kiekviename reise turi būti atidus su dokumentais, nes vienas nelegalus/neteisingas/negalimas keleivio užregistravimas įmonei kainuoja 10 tūkstančių litų, o tau tai kainuoja priedo nuimimą. Taigi, atsisėdęs į registraciją turi žinoti daug dalykų: tarkim, kiek laiko turi galioti pasas, kokių vizų čia reikia ar nereikia, kaip apskritai dirbti su programa, mandagiai bendauti su keleiviu, išmanyti, kur sodinti įvairius keleivius, atsakinėti į raciją, padėti šalia esančiam kolegai, jei ko nors klausia, tikrinti Timatic'ą (programą,kurioj rašoma, kur kokos valstybės pilieči [...]
Valdymas: Kaip tik pasikeitė mūsų įmonės direktorius, todėl galbūt laukia kažkokios permainos. Iki šiol valdžią galiu padalinti į dvi dalis, mano akimis: trys žmonės, su kuriais mano kolektyvas susiduria ir visa likusi dalis, kuri šiltai sėdi ofise, kol mes dirbam juodą naktinį varginantį darbą. Tie trys žmonės yra: antžeminio aptarnavimo departamento vadovė, kokybės ir mokymų darbuotoja ir keleivių aptarnavimo skyriaus darbuotoja. Tai yra trys žmonės, kurie seka kaip tu dirbi. Realiai akis į akį susitinki retai, nebent tave pasikviečia pas save, reiškia, žinok, kažką prisidirbai. Už padarytas net menkas klaidas labai pyksta, nes vadžiai labai svarbu geri aviakompanijų atsiliepimai ir įvertinimai. Iki šiol Vilniaus oro uostas yra gal 5 geriausiai aptarnaujanti keleivius stotis, visoje Europoje, aptarnaujamų aviakompanijų atžvilgiu, tą įmonė nori išlaikyti. Š [...]
Pinigai: Algos mokėjimas susideda iš nustatytos algos + priedai už aptarnaujamus skrydžius + viršvalandažiai, kurių vėluojant lektuvams dažnai pasitaiko. Dirbant pilnu etatu uždirbi apie 1700 lt, dirbant puse etatu - ~900- 1200lt, priklausomai nuo darbo valandų, nes pusės etato valandinis atlyginimas ya didesnis, nei pilno. Priedai gali būti nuimti už padarytas klaidas. Taip pat darbuotojai yra skatinimai 100lt priedu kas mėnesį už geriausio mėnėsio agento [...]
Veiklos kodas: 522300
Veiklos rūšis: Oro transportui būdingų paslaugų veikla
KARJEROS REITINGAS
KATEGORIJOS
APIE
In addition, with own fuel facilities at airports in Lithuania and Poland, the company provides more than 200 000 tons of jet and other fuel annually. BGS also offers ground transportation of various types of Liquid Dangerous Goods (DGR), including petrol, diesel oil, JET A-1, AVGAS fuel, biodiesel, alcohol and ethanol. With own park of tank trucks and petrol tankers and ADR-certified drivers, the company offers transportation of liquefied loads in the Baltic States, Eastern and Central Europe, Scandinavia as well as the rest of the region.
With 15 thousand flights and almost 2.2 million passengers serviced every year, BGS provides comprehensive passenger and aircraft ground handling services, including check-in and boarding of passengers, baggage handling as well as catering delivery, liquid ADR logistics, fuelling services, aircraft cabin and exterior cleaning, cabin heating, de-icing, aircraft towing, pushback and other services.